Zakład Nauk Pomocniczych i Edytorstwa

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Witamy w Zakładzie Nauk Pomocniczych i Edytorstwa

Praktyki - nowy sposób rozliczania

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo,

informuję, że wraz z początkiem semestru letniego uległ zmianie sposób rozliczania praktyk zawodowych. Nowe, obowiązujące odtąd ustalenia oraz dokumenty znajdziecie Państwo na stronie Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej. Z uwagi na spore różnice między obecnymi, a dotąd przyjętymi zasadami wszystkie osoby, które w najbliższym czasie planują odbycie praktyk proszę uprzejmie o kontakt, a najlepiej przybycie na moje konsultacje (poniedziałki od 11.00 do 13.00 i środy od 13.00 do 15.00; pok. 205).

Katarzyna Krzak-Weiss

Zmieniony: poniedziałek, 20 marca 2017 11:28
 

Informacja o wykładach dla edytorów

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo,

przekazuję informacje nadesłaną przez panią Monikę Kubiaczyk, dotyczącą cyklu wykładów "Książka do zrobienia - autorsko, graficznie, poligraficznie". Są to wykłady otwarte, organizowane przez Arctic Paper Polska i D2D.pl. Najbliższe spotkanie odbędzie się w Poznaniu 2 marca br. od godz. 16.00 do 20.00 na SWPS (w School of Form; ul. Głogowska 18, MTP, I p.). Więcej informacji na stronie Arctic Paper Polska.

Bogdan Hojdis

Zmieniony: czwartek, 16 marca 2017 17:39
 

Konsultacje w czasie sesji

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w czasie sesji będę obecna w pokoju 306 w najbliższy wtorek, 7 lutego, od 12:00 do 16:00, oraz w każdą środę  lutego od 12:00 do 16:00. Nie będę już miała konsultacji w czwartek. Zapraszam również do kontaktowania się ze mną drogą mejlową.

Barbara Koncewicz

Zmieniony: czwartek, 16 marca 2017 17:51
 

Rekrutacja na specjalność wydawniczą 2016/2017

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo! Studenci I roku studiów licencjackich!

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy wczoraj (1 lutego) przybyli do nas, do pokoju 306, i zapisali się osobiście na specjalność wydawniczą. Informujemy, że w związku z dużym zainteresowaniem już wczoraj ostatecznie zamknęliśmy listę przyjętych, tworząc 31-osobową grupę. Znaleźli się na niej wszyscy, którzy zapisali się w środę. Tym samym rekrutacja na specjalność wydawniczą w roku akademickim 2016/2017 została zakończona.

Gratulujemy Państwu dobrego wyboru i zapraszamy na zajęcia w II semestrze!

Kierownik specjalności wydawniczej

Wiesław Wydra

Zmieniony: czwartek, 16 marca 2017 17:51
 

Konsultacje w czasie sesji

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo,

informuję, że w czasie sesji zimowej zmieniam i zwiększam liczbę godzin konsultacji. Będę do Państwa dyspozycji w poniedziałki od godz. 10.00 do 13.00 oraz we środy od godziny 13.30 do 15.00. W czasie konsultacji będę w sali 326, możecie zatem Państwo w tym czasie korzystać z komputerów i pracować nad projektami zaliczeniowymi.

Bogdan Hojdis

Zmieniony: czwartek, 16 marca 2017 17:51
 


Strona 1 z 7


We use cookies to improve our website and your experience when using it. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information