Zakład Nauk Pomocniczych i Edytorstwa

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Witamy w Zakładzie Nauk Pomocniczych i Edytorstwa

Praca i staż dla edytorów

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo,

poznański oddział międzynarodowej grupy Franklin Templeton Investments, zarządzającej funduszami inwestycyjnymi, przesłał ofertę pacy i stażu dla osób ze znajomością jęzka angielskiego oraz aplikacji biurowych, graficznych i DTP. Szczegółową specyfikację wymagań można znaleźć na portalu Pracuj.pl. Dodatkowych wyjaśnień udzieli pan Wojciech Błaszczyk (e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 883 383 123). Życzę powodzenia w staraniach o zatrudnienie i staż.

Bogdan Hojdis

Zmieniony: piątek, 17 marca 2017 10:19
 

Oferta praktyk

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo,

z przyjemnością informuję, że do grona firm oferujących Państwu praktyki dołączyło w ostatnich dniach Good Support. Więcej informacji na temat ich oferty uzyskają Państwo od Pani Marity Rynowieckiej ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ).

Katarzyna Krzak-Weiss

Zmieniony: piątek, 17 marca 2017 10:19
 

Informacja dla stażystów

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo!

w związku z wymogiem całkowitego rozliczenia projektu do końca 2015 roku Zarząd Projektu podjął następujące decyzje dotyczące staży:

1. przyznane staże muszą zostać w pełni rozliczone (rachunki, price potwierdzenia) w nieprzekraczalnym terminie 30 X 2015 r. Niedostarczenie dokumentacji w  tym terminie będzie skutkowało brakiem wynagrodzenia nawet w sytuacji, and gdy staż został odbyty.

2. poczynając od 15 I 2015 r. wszystkie dokumenty dotyczące stażu (porozumienia, ask umowy stażysty i opiekuna oraz rachunki i potwierdzenia + dokumentację merytoryczną [tzw. sprawozdanie ze stażu]) należy składać w Biurze Projektu, a nie u opiekuna akademickiego.

Dziękując za dotychczasową współpracę pozdrawiam Państwa serdecznie i zapewniam, że mimo ustaleń, które sprawiają, że moje obowiązki przejmuje Biuro Projektu zawsze chętnie służę Państwu radą i pomocą,

Katarzyna Krzak-Weiss

 

Zmieniony: piątek, 09 stycznia 2015 10:28
 

Informacja dla praktykantów

Email Drukuj PDF

Szanowni Państwo,

w związku z koniecznością pełnego rozliczenia Projektu POKL do końca grudnia 2015 r., w dniu 8 stycznia br. Zarząd podjął następujące decyzje dotyczące finansowania praktyk oraz rozliczania dokumentacji:

1. Odbywane praktyki mogą zostać sfinansowane ze środków POKL tylko w wypadku ich zakończenia do końca września 2015 roku i całkowitego rozliczenia w nieprzekraczalnym terminie do 30 X 2015 r. W związku z powyższym uprasza się o takie zaplanowanie obowiązkowych dla specjalności  praktyk, by jak najwięcej zrealizowanych zostało do końca września, wtedy możemy zapłacić opiekunom w zakładach pracy ze środków unijnych. Przypominamy, że pełne rozliczenie wiąże się z koniecznością dołączenia do oddanych przed praktyką umów rachunku opiekuna i potwierdzenia odbycia praktyki. Niedostarczenie do 30 X 2015 r. tych dokumentów będzie skutkowało niewypłaceniem wynagrodzenia, nawet jeśli wcześniej zostały zarejestrowane umowy opiekuna.

2. Poczynając od 15 I 2015 r. wszystkie dokumenty dotyczące praktyk niepedagogicznych (umowy opiekuna oraz rachunek i potwierdzenie odbycia praktyk) należy składać w Biurze Projektu, a nie u opiekuna akademickiego.

Jednocześnie informuję, że w mocy pozostaje podpisywanie przeze mnie Oświadczeń o realizacji zajęć nierejestrowanych w USOSie, które są niezbędne do rozliczenia praktyk przez Dziekanat.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszam serdecznie na mój dyżur (środa 8.45-9.40 i 13.00-14.30) przy okazji sygnalizując, iż od początku tego roku "rezyduję" w pok. 305.

Pozdrawiam,

Katarzyna Krzak-Weiss

Zmieniony: piątek, 17 marca 2017 10:20
 

Plan kursu dokształcającego z komputerowego składu wydawnictw

Email Drukuj PDF

Uwaga zmiany w planie!

Szanowni Państwo,

15 listopada odbyły się pierwsze zajęcia kursu dokształcającego z komputerowego składu wydawnictw. Już po ćwiczeniach dostrzegłem jednak dwie kolizje naszego planu ze zjazdami studiów zaocznych. W związku z tym, w porozumieniu z panią Karoliną Hamling wprowadziliśmy zmiany do kalendarza spotkań. Oto szczegółowy harmonogram z naniesionymi poprawkami (czerwienią):

15.11.14  godz. 10.15-15.15
22.11.14  godz. 9.00-14.00
29.11.14  godz. 8.00-12.30
13.12.14  godz. 9.00-14.00
20.12.14  godz. 9.00-14.00
17.01.15  godz. 9.00-14.00
24.01.15  godz. 9.00-14.00
07.02.15  godz. 9.00-14.00
14.02.15  godz. 9.00-14.00
28.02.15  godz. 9.00-14.00
07.03.15  godz. 9.00-14.00
14.03.15  godz. 9.00-14.00
28.03.15  godz. 9.00-15.45

Wszystkie zajęcia nadal będą się odbywać w soboty w sali 326 w Collegium Maius. Przepraszam za perturbacje i pozdrawiam.

Bogdan Hojdis

Zmieniony: piątek, 17 marca 2017 10:20
 


Strona 4 z 7


We use cookies to improve our website and your experience when using it. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information